motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

středa 14. března 2018

Dárek, co nečekáš ...

V nedávné době, kdy jsem byla na tom zdravotně dost mizerně
a svoje skoro prázdné "baterie" jsem se snažila dobíjet pouze knížkami 
a stálou dávkou čtení na blozích,
těšila se z výletů ostatních, o kterých já jen snila,
obdivovala co všechno spoustu z vás umí vytvořit vlastníma rukama,
že někdo dokáže využít čas, který máme všichni stejný, snad na 200%...
A v tento čas, se na mě usmál jeden dokonalý mazel,
co nejde koupit nikde, co je jen jeden na světě...
Život mu vdechla šikovná Zdenička 
Už odmala miluju medvědy, ne panenky, ale tyhle měkké kámoše,
co vás přinutí se pousmát, jen když se jim kouknete do očí...
Když jsem u Zdeničky uviděla tohoto krasavce, 
první co mě napadlo, moct ho tak pohladit...
A pak, pár dní na to, sedím tady doma
a před sebou mám balíček, co překonal půl republiky...



A v něm...



Nevěřím...
Tenhle hebký krasavec, co je jediný, je jediný na světě, je můj...



Zdeniččiny ruce ho vyrobily pro mě,
jenom tak...aby potěšil...
Přiměl mě se smát i přes slzy,
co mi tekly, když jsem ten balíček rozbalovala
 a četla milá slova o dárku, který byl poslaný jen tak...
Pro radost, mou, úplně cizí ženské,
abych se usmála a mohla pohladit můj sen...


A protože, jak píše Zdenička, cestuje se vždycky líp s někým, 
přidala ještě parťáky, co navždycky budou se mnou taky...



Víla, co mi moje zdraví pohlídá,


Další anděl do sbírky



a malý Brumla, co chtěl prý taky ke mně...



Budou mi připomínat navždycky,
že mi všichni pomohli překonat jedno dost těžké období.
Ale hlavně díky tomuto balíčku jsem si jistá,
že spousta skvělých lidiček, se srdcem na dlani chodí po tomhle světě
a já mám štěstí, že mi jistě nenáhodně protli cestu...

Že je ještě dost těch, co udělají něco jen tak,
jen aby obyčejně potěšili, někoho a věřím, že vlastně i sebe...
Protože nejlepší dárek je stejně ten, co někomu od srdce darujete,
potěší dvakrát,
toho, kdo ho daruje a ten, kdo ho přijímá,
přesně jako ten, co ke mně přiletěl dnes ...



Zdeničko milá, děkuji, děkuji, děkuji
a stejně je to málo...
Snad ucítíš aspoň závan z velké radosti,
co teď díky tobě mám...
A vzpomenu si teď vždycky, když budu brát do rukou i svoje klíče,
kde mě tvůj anděl, spolu s tím mým ode dneška stráží...




Nesmírně si vážím všech,
díky nimž se na mé tváři objeví úsměv ...




14 komentářů:

  1. Milá Hani ani nevíš jak velikou radost mám,že radost máš.
    Moc Ti přeji ať tě úsměv stále provází....Moc děkuji za milá slůvka.
    Posílám mnoho pozdravů a přání krásných dnů.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zdeni, ty jsi vážně anděl. Tohle je dárek nad dárky, je to prostě brumík Dáreček :o)...
      Moc děkuji za to, jaká jsi a žes mi vážně ty moje dny rozsvítila...
      Měj se moc a moc hezky.

      Vymazat
  2. Hani, Zdenička má nejen zlaté ruce, ale i zlaté srdce. Její výtvory s láskou vyráběné jsou pohlazením po duši. A ještě, když se Ti takto kouzelný plyšák objeví doma, to musí být radosti. Moc vám oběma přeju hodně pohody, lásky a zdravíčka.
    Hani, snad už je lépe. Přeji krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dáši, přesně, je to štěstí, když potká člověk takovou dobrou duši se srdcem na dlani..
      Díky blogovému světu jsem jich pár potkala a jsem za to neskutečně vděčná.
      Měj hezké dny plné zdraví a fajn zážitků.

      Vymazat
  3. Hani, Zdenička přesně vystihla co by tě nyní, v těžším období co prožíváš, potěšilo. A protože je tolik, tolik šikovná, je to z její dílničky krásný meďula. Tak si dárků užívej, usmívej se a věř, že vše dobře dopadne. Zase budou ŠŤASTNÉ DNY...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko milá, jsi hodná. Je vás vážně dost, co mi vlíváte do žil víru, že bude dobře, díky i tobě za to.
      Užívej i ty všech dní, co přijdou.

      Vymazat
  4. Krásný dárek - věřím, že udělat radost jak méďa, tak hlavně ten pocit, že na tebe někdo myslí a dal si práci s tím, aby ti tu radost udělal.
    Přeju ať se máš čím dál líp :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáni, tohle byl vážně vělký dárek se vším všudy. Potěšil jako dlouho nic. Jsem vděčná, že jsem měla to štěstí a díky tomu se mi den rozsvítil...
      Tak ať i tvoje dny stojí za to...

      Vymazat
  5. Haničko neočekávané dárky, darované s láskou jsou ty nejkrásnější. Zdenička má velké srdce a šikovné ruce, o to větší potěšení. Slečna medvídková je kouzelná. Haničko, krásný večer. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivi, je to zázrak, když člověk potká někoho se srdcem na dlani...Mám radost, že já to štěstí mám a Dáreček mi to bude navždycky připomínat...
      Měj se taky moc hezky.

      Vymazat
  6. Zdenička je anděl...se šikovnýma rukama! I ke mně do dálky přilétli andílci od Zdeničky. Hani, hlavně Ti přeji moc zdraví a určitě tomu pomohla i malá slečna medvídková-je nádherná- Zdenička umí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, je anděl... a ty taky, že mi přeješ samé hezké věci, snad už konečně bude líp...
      Měj se tam daleko taky co nejlépe.

      Vymazat
  7. Haničko, vzhledem k tomu, že Zdeničku znám osobně, vůbec mě to nepřekvapuje! Ano prostě je takový anděl na zemi!
    Moc ti tu radost přeji a posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je úžasné, že tolik fajn lidiček chodí po zemi a já jich tolik znám...
      Ať i tvoje dny jsou co nejhezčí.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...