motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

pátek 27. ledna 2017

Když chlapi odjedou ...


Jsem poprvé v situaci, kdy se naše rodinná čtyřka na čtyři dny rozpůlila.
Mockrát jsem odjela já a trojka zůstala doma...
Tentokrát je to jinak...
Chlapi podlehli kouzlu hor a rychlých prkýnek a vydali se vstříc nepoznanému.
Milujeme hory, všichni, ale vždycky jsme zatím užívali jen jejich letní krásy.
Po loňském lyžáku chtěl Vojta jet znovu.
Naštěstí pro děti je tatínek, na rozdíl ode mě, pro každou sportovní výzvu,
takže doprovod byl jasný- pánská jízda.
Já objednala pobyt a naštěstí i počasí.
Nechci se chválit, ale osm let praxe v cestovce a mají i azuro na objednávku.


Naštěstí se nějak ani při pohledu na to, jak skvostně se tam mají, nedojímám nad tím,
jaké by bylo, oprášit moje znalosti z dvou lyžáků v minulém století.
Takže jim ten luxus, užít si tu dábelskou jízdu na prkýnkách,
 mileráda přenechám...


Ale kdoví, třeba někdy v budoucnu pojedu do těch našich krásných zasněžených hor taky.
Ale jen tak načerpat čerstvý vzduch, nachytat horské opálení
 a stát v úžasu pod sjezdovkou s hlavou k vrcholu, s obdivem k těm,
 co se nebojí překonávat nejdřív sami sebe a pak jen počty sjezdů...
A navíc, nemusím přece umět všechno, že...



Naštěstí mám doma partačku, co sjezdové nadšení zatím také nesdílí.
A jde na to ještě líp než já.
Závidět chlapákům ji ani nenapadlo, našla si náhradu za to,
 když nebudou naši chlapi doma-
tu nejklasičtější....
Uvařit, spíše upéct něco, co jinak u nás nebývá...
Takže ač neskutečná kalorická bomba, 
ale jak jsme naznaly obě, právě proto taková dobrota...
Takže "žebra místo lyží", tak znělo dnešní heslo...


Loučím se pro dnešek tedy s plným břichem, umaštěnou pusou 
a s pohledem na bílou krásu na fotkách, které i kvůli mně kluci určitě dělali...


Se skvělým pocitem, že stačí někdy úplně málo,
aby byl den hezčí a člověk spokojený.
A že jde i dokonalý výlet vyměnit,
za možnost být spolu, jinak než jindy.
A třeba jen za cenu tak primitivní věci, jako je kus žvace  :-)
kterým někomu jen obyčejně uděláte radost...





6 komentářů:

  1. Důležité je si to umět užít, tak jak já chci :-) a myslím, že se vám to oběma holkám podařilo :-)) Krásný víkend D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj.přesně,hlavně se do ničeho zbytečně nenutit ;-).Fakt skvělý holčičí víkend.Přeju taky fajn dny.H.

      Vymazat
  2. Určitě platí, že hezký den se skládá z maličkostí. A vy jste si našly ty, co vás potěšily - a to je důležité. Užili jste is to všichni - chlapy i holky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No popravdě,urřitě to nebylo jen o kusu toho žvance ;-),ale každopádně-jaký si to uděláš,takový to máš...At se vám taky nejen víkend vydaří.H.

      Vymazat
  3. Hani, mňam, pečená žebírka si taky dala! Já si tu zrovna marně lámu hlavu s tím, co udělat k večeři, protože máme ledničku úplně vybrakovanou a hrozně se mi nechce do obchodu. :-D Takže se mi sbíhají sliny... na nějakém dobrém masíčku bych si také pochutnala. :)
    Kluci si užívaní na horách nádherného počasí! Když při lyžovačce takhle krásně svítí sluníčko a obloha je úplně vymetená, je to úžasný zážitek. Já lyže miluji a přemýšlíme, že bychom vyrazili zítra alespoň na jednodenní lyžovačku.. Kéž by také vyšlo takové počasí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé škoda,že jste přec celou republiku,jinak bych voňavé kostičky hodila klidně k vám ;-) .Chlapákům počasí vyšlo úplně předpisově,na to,že jsem zamlouvala tenhle pobyt před měsícem.Musím se vážně pochválit :-),moc jim to přeju.Od nás z jihu do kopců je bohužel trochu z ruky.At vám lyžovačka vyjde.H.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...