motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

neděle 29. ledna 2017

Jiný cukr k snídani ...


Od doby, kdy jsem podlehla hledáčku foťáku,
jsem schopná i nedělní možnost pozdějšího vstávání, vyměnit za ranní mráz
 a křupání sněhu pod nohama...
Přesně takto jsem trávila i dnešní ráno.
Při pohledu z okna jsem vystřelila ven,
vstříc jinému bílému cukru místo do kafe, který zdobil všude kolem...

 

 Tentokrát mi nevadilo ani chybějící slunce.
Zvu vás tedy zase do mlhy přede mnou i za mnou, se mnou...

 



Skvěle bylo i s prázdným břichem, na které jsem si vůbec nevzpomněla.
A ten sladký cukr mi taky vůbec nechyběl,
protože já čaj ani kávu totiž ani nesladím...
Ale i bez toho mi zůstal ten sladký pocit z bílého nedělního rána,
které bylo zaručeně lepší, než obvykle...



22 komentářů:

  1. Krásné ranní fotečky. :-D u nás máme dnas slunečno a nádherně pocukrováno :-D přeji hezký zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko,děkuji.Sluníčko se nám na víkend schovalo,ale i tak ta zima stojí za to...Hezké dny.H.

      Vymazat
  2. Moc pěkné :) U nás dneska po dlouhé době zase svítí sluníčko a já už čtyři dny trávím doma s virózou a horkým čajem :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeju,at bacily zmizí a už je jenom dobře.Díky za milou návštěvu.H.

      Vymazat
  3. Hezké fotky. U nás ojíněno nebylo - aspoň tedy když jsem vylezla z postele (což u mne nebývá moc brzo, jsem sedmispáč).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni,děkuji moc.Sama se divím,kde jsem našla sílu vylézt,když jsem konečně nemusela,ale vážně to stálo za to ;-).H.

      Vymazat
  4. Moc pěkné fotky. Já bych se tedy ráno ven bez kafe (a ke všemu do té zimy) nedokopala, tudíž máte můj obdiv :-) Ale věřím, že taková klidná procházka po ránu musí být dobíjející, působí to idylicky. Pěkný den, Pavlína.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavli,děkuji za návštěvu a moc milý komentář.Já si myslím,že když je důvod,člověk se vybičuje k věcem nevídaným :-) :-).Pohodové dny.H.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Bylo a snad ještě pár takových bude.Děkuji moc za to,že jsme šli spolu ;-) .H.

      Vymazat
  6. Hani krásné ráno jsi hledáčkem zachytila... Moc děkuji za krásnou procházku s tebou. U nás včera sluníčko, dnes opět poklička..
    Přeji ti krásný nový týden. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,děkuji moc za návštěvu.Dneska už by toho cukru byla vrstva ;-).Hezké dny přeju.H

      Vymazat
  7. Krásně se fotky prohlíží z tepla obývacího pokoje :o)) Hani. U nás byl celý víkend hodně pošmourný.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji za další milý komentář. U nás taky pokračujeme ve fázi zataženo :-(.Přeju i tak pohodový další zimní týden. H.

      Vymazat
  8. Hani, krásné fotky, co by člověk neudělal pro zachycení takové nádhery, u nás bylo podobně a dnes také tak, díky za návštěvu u mě, měj hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko,nápodobně děkuji i já ;-).Určitě se ráda budu vracet.Přeju fajn pravé zimní dny.H.

      Vymazat
  9. Krása, krása, krása! Chápu :o)
    Měj se krásně, Haní
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači,děkuji,děkuji,děkuji moc ;-).Jsem ráda,žes šla zase se mnou.Pohodové zimní dny přeju.H

      Vymazat
  10. Hani, krásné snímky jsi při ranní procházce pořídila. Letos je ta zima nádherná, přesně taková, jaká má být. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci,díky za doprovod ;-) Tahle zima je vážně skvostná.H.

      Vymazat
  11. Anonymní03 února

    Milá Haničko,je zvláštní jak vše kolem nás pod tou bílou peřinou zkrásní a dostane jinou podobu.Krása to je,tak si jo užívejme!☺
    Včerejší ráno bylo skutečně jako v pohádce,nestačila jsem obdivovat,příroda skutečně umí vyčarovat ty nejkrásnější krásy krás!!☺ Z chaloupky mezi kopci srdíčkově zdraví Jana Š.❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani,věřím,že ta vaše zasněžená chaloupka musí být přímo ladovská...Tak užívejte krásnou zimu.H.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...