motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

středa 7. prosince 2016

Můj hudební Mikuláš ...

No vážně, i na mě si letos Mikuláš vzpomněl...
A udělal mi obrovskou radost,
dostala jsem úžasnou obří vánoční hvězdu a k tomu-
 CD Moniky Absolonové,


které je celé o vánocích a ještě voní novotou
a vážně vás může zanést Až do nebes...


Moniku mám moc ráda, úžasně zpívá a navíc stojí nohama na zemi,
miluje svoji rodinu, svoji práci a zdá se mi, že se jí podařilo zůstat obyčejná ženská...
Krásné vánoční písničky, některé jsou jen s novým českým textem.
Tichá noc, Bílé vánoce, Chtíc aby spal- si zanotujete všichni a navíc vás pohladí řada dalších,
taky zbrusu nový duet s Karlem Gotem-


Tak kdo její hlas máte rádi a chcete potěšit sebe, nebo třeba pomoct Ježíškovi,
doporučuju kouknout do hudebnin,
nebo mám tip přímo od Mikuláše:
dá se objednat přímo tady,
ale pozor, s dodáním do vánoc jen do 15.prosince...

a ještě jeden odkaz na poslech:

Proč vánoce jsou jiný,
Santové mávaj nám
a ve výkladních skříních
jesličky nevídám.

Proč všude páry sobů
a místo dárků šek,
chci vrátit zpátky dobu,
kdy chodil Ježíšek...

Pohodové adventní dny přeju ...


6 komentářů:

  1. Hani věřím, že jsi měla velikou radost.. Právě jsem se rozhodla, že si také udělám radost. Poněvadž mám Moniku moc ráda a Ježíšek potřebuje pomoc😉.
    Měj krásný čas adventní.Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Jé,Zdeni,to jsem ráda,že se tip hodil.Tak přeju at to Ježíšek stihne a ty nelituješ;-).Krásné další adventní dny.H.

    OdpovědětVymazat
  3. Pustila jsem si tu písničku a díky za tip na další CD, těch vánočních není nikdy dost. Poslouchám Gotta z dřívějších let, Lucii Bílou a další ... a taky chci vrátit čas, kdy chodil Ježíšek. Krásný adventní čas D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani,přesně,mám stejnou CD kolekci ;-),ale tahle bude zase jedna ze stálic i dalších vánoc.Měj se pohodově.H.

      Vymazat
  4. Jéé, Hani, ty se máš, tys asi taky musela být celý rok hodná, když jsi od Mikuláše dostala tak pěkné dárečky, viď? :)
    Přeji příjemný poslech nového CD od Moniky Absolonové, také je mi sympatická. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci,to víš,že jsem byla úplně předpisová :-) :-),proto takové poklady poslal...Přeju krásné adventní dny i k vám.H.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...