motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

čtvrtek 2. června 2016

Lékárna lesa ...

Moje nejčastější cesty vedou v tyto dny plánovitě do lesů.
Květen a červen, pro mě nejoblíbenější měsíce v roce,
barvy jsou nejsytější, nebe nejmodřejší, 


kytky nejvoňavější a zpěv ptáků nejskvělejší...
je mi tu nejlíp, jen já a ticho...



Jen zpěv nad hlavou a všude ta nejskvělejší zelená...
A protože jsou v tuto dobu všude blogy plné domácích sirupů,



tak i já jsem podlehla
 a trochu té zelené lékárny jsem si donesla domů...

     
 

 A naložila pár pichlavých vitamínů jen tak do cukru ...


A teď jen počkat, až vznikne sirup, který ani v bio lékárně koupit nejde :o).


Uvidíme, jestli je pravda to, že tenhle sirup má 10x víc vitamínu C než citron
a je snad na f-čecko :-).
Každopádně pokud by alespoň z desetiny tak skvěle působil, jak voní už teď, 
budeme bez bacilů minimálně do dalšího sběru za rok ...


4 komentáře:

  1. Pěkné fotky a krásný les na procházky ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivi,děkuji za opětovnou návštěvu,moc si toho vážím ;-).Krásné skoro letní dny.H.

      Vymazat
  2. Ahoj Hani. Jsem ráda, že můžu na virtuální procházku s Tebou. Já jsem byla jen v pondělí. Od úterý každé odpoledne prší. To proto, že potřebuji nasbírat květy černého bezu a věnovat se zahrádce:-D. Na druhou stranu si říkám....ty porostou...tedy jako houby :-). Užij hezký víkend. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivanko,děkuji,že jsi se prošla u nás za domem ;-).Bez počká,je ho všude hromady,taky čekám na druhou várku sirupu.Měj se fajně ;-).H

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...