motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

pátek 8. dubna 2016

Prostě jen tak...

Asi vážně stárnu, nebo jsem divná, nebo možná obojí, soudím podle reakcí okolí...
Když třeba někde daleko má někdo trápení a potřebuje potěšit,
 pošlu třeba ten den kytku i přes půl republiky...
Nebo když mám něco, co jiný ne, proč mu to neposlat, když mě to nestojí krom chvíle času nic...
Nebo když v obchodě chybí paní přede mnou pár drobných... 
Nebo dětem do školy upéct dobrotu třeba ke dni dětí...
Nebo a nebo...
Poslední dobou se mi občas stává, že udělám věc, kterou ostatní nechápou...
A já zase potom vůbec nechápu je,
že se diví, proč to jako dělám, když nemusím,
 neznám ty lidičky, nikdy je třeba neuvidím a vlastně nic zpátky nechci...


Já se vždycky usmívám a myslím si svoje...
Každému bych přála ten úžasný pocit, udělat něco teď hned,
 protože to tak cítím, že je to správně a je to vlastně maličkost.
Neuvažovat nad tím, proč to dělám, jestli správně, vždyť jsou cizí,
kolik to stojí, proč, proč...
Prostě jen tak, pro momentální pocit, že prostě musím a vlastně jen tak...


Tak jestli jste ještě neudělali nikdy nic, jen tak, pro radost jiných, úplně cizích lidí, 
tak to někdy zkuste, je to jeden z nejlepších pocitů v životě...


8 komentářů:

  1. Hani, uzasny napad:-), a je to vse pravda, souhlasim. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám prostě radost,když někdo jiný má radost.Vždyt je to tak jednoduché...H

      Vymazat
  2. Hani, přijeli jsme před chvílí z Prahy. Už všichni spí...Já jsem plná emocí šla ještě juknout na net. Udělala jsem moc dobře. Čtu tady nádherný článek, pod který se podepisuji. A hlavně, moc děkuji za kytici od Tebe přes půl republiky. Voněla a neuvadala...věděla,že je jen tak pro radost... Jsi skvělý člověk. Děkuji. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věri,ty nemáš zač děkovat,to já...
      Nechtěla jsem se nijak chlubit,ani psát konkrétně,ale přimět ostatní k tomu,aby občas udělali něco bez rozmyslu,od srdce prostě jen tak...Pak bude míň těch,kteří se diví a víc štastně překvapených...

      Vymazat
  3. Milá Hanko, nenáhodně jsem se proklikala sem k Vám na blog. Je zde krásně, milo.
    Čím víc člověk dává, tím víc, ačkoli to ani neočekává, se mu vrací. Dělat radost ostatním je krásný pocit. Čím víc, tím líp pro všechny. Tleskám!
    Krásné dny, Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko,děkuji moc za krásný komentář,moc si ho vážím.Jsem ráda,že mé úvahy nachází čtenáře.Také já k Vám občas zajdu ;-) .Budu ráda,když se zase někdy prokliknete ke mně.Samé sluníčkové dny přeju.H

      Vymazat
  4. Tak konečně jsem objevila Tvůj blog! Díky za něj!! Ppzdravy od moře posílá Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Terezko,moc díky za návštěvu,budu ráda,když se budete mít proč vracet.Taky k Vám už nějaký čas ráda zajdu.Moc pozdravujte moře a mé milované řecké ostrovy ;-).Fajn dny H.

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...