motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

pondělí 14. března 2016

Sušenková lekce angličtiny ...

Poslední dobou na mě z internetu pořád vyskakují recepty na orazítkované sušenky.
Máslové, česky asi- linecké těsto máme asi každá to svoje- nej,
ale proč nezkusit nějaký nový recept.
Uložených jsem jich měla už kopu, ale pořád nebylo to správné razítko na ně.


První co mě napadlo -Tescoma. Nezklamali- sušenková razítka mají několik druhů,
 jsou dokonce v sadě, jen si vybrat, bohužel už pro mě méně přijatelná je cena.
Částka 299,- Kč se mi totiž zdála brutální.
Takže jsem sháněla dál. Naštěstí starý dobrý KIK nezklamal. Hurá razítka v akci za 29,-Kč,
to už byla jiná písnička. Bohužel pro mě- nápisy jak jinak než v angličtině.
Bohužel moje "ájina" je na bodě mrazu, takže překlad nápisů na razítkách- pokus- omyl.
Na prvním razítku naštěstí čtu "miluju velikonoce" na druhém klasika "Y love you"-
 to přeloží i dítě, super, ale není to to pravé na jídlo, achjo...nevyberu snad...
Poslední možnost čtu jupíííí - "můj čaj"...bezva, beru, to se hodí vždy,
ať jsou vánoce, velikonoce, nebo léto...
Až doma díky dětem zjištuju, že jsem překladač opravdu na baterky.
Prý: "mami, to je zrcadlově- ne TEA ale EAT a ještě ME, takže mami o čaji žádná zmínka,
ale sušenky udělej, jíst je budeme i bez hloupých rad" :-).
Zlatý děti, ještě že je máme... Jak říká moje mamka, ještěže tam nebylo nic sprostýho :-).
No nic, přeloženo, už i vyzkoušeno.


 


 


Povedly se, chutnají moc, ani si dokonce nikdo nestíhá číst nápisy ...

Tak až seženete to správné razidlo, doporučuji vyzkoušet.
Recepis po česku:
 20 dkg másla,12 dkg,moučky,
1 vejce, citron.kůra, lžička sody,
30 dkg hladké mouky,špetka soli, 2 lžičky skořice-nemusí být.

Sladké čekání na jaro ...



6 komentářů:

  1. Zabavna histoka a skvely vysledek, asi prubnu, diky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marci,děkuji za návštěvu a milý komentář k tomu.At se dílo podaří s jakýmkoliv razítkem :-).H

      Vymazat
  2. Anonymní15 března

    super story, .... Dají se otiskovat i nerazítka - např mřížky z paličky na maso, dno u skleniček (staré duritky měly hvězdicový tvar), a zdětských pokojíčků si půjčuju tvořítka na plastelínu (teda ty se musí móc důkladně umýt :) )
    Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simi děkuji za bezva tip,no po včerejšku myslím,že ten "design"vážně není důležitý,jsou skoro pryč ;-) .Štastné a sladké dny co přijdou i Vám.H

      Vymazat
  3. Hani také mám razítka jak z Kik, tak ještě z Tchiba. Ohledně ceny souhlasím, tolik peněz bych také nedala. A stejná zkušenost ohledně textu razítka, je jim to úplně jedno, hlavně když jsou a ještě k tomu dobrý. Jenže mne to pak víc baví péct, když to vypadá jinak a zajímavě. Hned po přečtení jsem jukla v kuchyni do dózy a ta zeje již skoro prázdnotou po zázvorových sušenkách, takže musím na velikonoce určitě doplnit.
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko.Děkuji za milou návštěvu a další řádky.Je fajn,že i v době,kdy ti není moc dobře,přicházíš na jiné myšlenky tady mezi řádky.Přeju ti moc,at špatné dny odejdou s odcházející zimou.H

      Vymazat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...