motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

sobota 9. ledna 2016

Zima nebo teplo?

Já hlasuji pro oboje, ale tak jako všichni- hlavně pro tu "normální" zimu a "normální" léto :o)
Ale co je vlastně to "normální", že?
Jako kdysi? no, brala bych to...

https://www.youtube.com/watch?v=F__P3ajvbxE

Když se v zimě boříme ve sněhu a taky je i náledí, to prostě v zimě občas bývá, tak jsme nespokojení zase... 



Jakože - proč to zase padá? a kdyby už bylo raději teplo, jaro...
Když v zimě můžeme chodit ve svetru, pláčeme po mrazu...
Když jsou v létě horka, že ani k moři nemusíme, nelíbí se nám to zase...
Někdy si říkám, proč si neumíme užít toho, co právě je, bez ohledu na to, jestli je to vlastně typické pro tu danou dobu a využít a zapamatovat si právě to, že je to jiné než kdysi, vloni...
A tak jsem si řekla, že se pokusím užít každý den, protože nic se nedá opakovat...

Takže když konečně nasněžilo, ještě jsem si to šla, jako většina z nás, prostě užít,
 pro mě hlavně tak, že jsem si to musela zdokumentovat ,
Co kdyby náhodou už letos vůbec ta "pravá" zima nebyla,že... 


         



                              
                                                                      
A tak i když dnes už ta pravá- "Ladovská", už moc není, tak si zase můžeme vyzkoušet bruslení po chodnících...
Tak hlavně opatrně a užijte si to :o)

  



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...