motto: Žij okamžikem, protože ta chvíle kterou prožíváš, se už nikdy nedá zopakovat...

čtvrtek 7. ledna 2016

Blog jako díky ...

Za možnost nahlédnout do nového světa.
Světa,o kterém jsem neměla ještě před rokem zdání...slovo blog bylo pro mě neznámý pojem.
Měla jsem štěstí, že mi do života tehdy vstoupil mmj.jeden výjimečný blog,
 ještě více výjimečné bytosti, který mi změnil pohled na život...
Na to,co máme a mnohdy si toho nevážíme. Na to, co je v životě opravdu důležité 
a stojí pro to bojovat. Proč stojí za to, prožít i ten nejobyčejnější den naplno, proč stojí za to, nezapomínat na minulost, užívat si přítomnost a těšit se na dny, které přijdou.

Nikdy nic v životě nevzdávat předem, že každá bolest jednou přejde, že zase vyjde slunce,
 potkáme někoho, kdo půjde životem s námi, že to, co rozdáváš, se i vrací.
Ale hlavně, že nikdy není pozdě říct někomu, že nám na něm záleží a je v našem životě nejvíc...

Tak jestli máte vedle sebe někoho, komu jste to už dlouho neřekli, nikoho nepohladili
nebo neobjali, tak to udělejte hned...uděláte radost jemu, ale největší dárek dáte sobě...
protože pro tyto chvíle má na světě smysl být a třeba se i prát s osudem...



  Věri, děkuji- bude už navždycky málo...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za váš čas a chuť, přidat mi sem i pár řádků ...